Prowadzenie działalności gospodarczej w wielu przypadkach trudno wyobrazić sobie bez odpowiednich samochodów. Przedsiębiorcy bardzo często potrzebują aut, którymi można przewozić nieco więcej osób oraz różne towary. Niejednokrotnie wybór pada na minivana.
Minivan dla firmy – czy to dobry pomysł?
Minivany wciąż cieszą się wśród osób prowadzących działalność biznesową sporą popularnością. Jak podkreślają doradcy z salonu Autoplaza, nie dzieje się tak bez powodu. Sztandarowe modele minivanów takie jak np. Ford S-Max wyróżniają się przede wszystkim elastycznością wnętrz. Opcja składania tylnych rzędów kanap oraz foteli pozwala na uzyskanie naprawdę sporej powierzchni ładunkowej. Kanapy w drugim rzędzie można przesuwać nie tylko wzdłuż samochodu, ale także do przodu, dzięki czemu pasażerowie zajmujący ostatnie kanapy mają więcej miejsca na nogi. Minivany są dość pojemnymi samochodami, więc bez problemu zmieszczą się w nich rozmaite rzeczy.
Minivan dla firmy – jak wybrać odpowiedni?
Kupując minivana dla firmy, trzeba mieć w głównej mierze na uwadze charakter oraz zakres prowadzonej działalności. Ogromne znaczenie w omawianym kontekście ma to, co konkretnie i z jaką częstotliwością będzie przewożone takim samochodem. Należy też zwrócić uwagę na wyposażenie wnętrza. Wysuwane podnóżki, duża ilość schowków oraz inne praktyczne rozwiązania przekładają się na funkcjonalność samochodu.
Minivan dla firmy – nowy czy używany?
Mając w planach zakup minivana dla firmy, należy odpowiedzieć sobie na ważne pytanie: lepszy będzie nowy czy używany egzemplarz? W jednym i w drugim przypadku da się wymienić sporo zalet, niemniej na potrzeby działalności komercyjnej niejednokrotnie są wybierane egzemplarze z rynku wtórnego. Przemawiają za tym głównie względy finansowe. Poza tym, jeśli chodzi o samochody z drugiej ręki, to w tym zakresie nie brakuje atrakcyjnych propozycji. Auto kupione do celów firmowych będzie eksploatowane raczej dość intensywnie, dlatego powinno być w świetnym stanie technicznym i mieć w miarę nieduży przebieg.