Dobra agencja interaktywna zna sposoby na skuteczne promowanie i pozycjonowanie stron internetowych. Dysponuje profesjonalnym zapleczem technicznym, a także współpracuje z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami. Nawiązując współpracę z najlepszą agencją interaktywną, zdobędziesz i utrzymasz przewagę konkurencją. Sprawdź, jakie działania możesz jej zlecić!
Spis Treści
Czym zajmuje się agencja interaktywna?
Jednym z kluczowych zadań, jakie podejmuje agencja SEO SEM jest tworzenie stron WWW, serwisów, sklepów internetowych i landingów. Profesjonaliści dbają o to, żeby witryna zajęła wysoką pozycję w Google, a jednocześnie zaspokajała potrzeby użytkowników. Podejmując współpracę z dobrą interaktywną agencją, możesz też liczyć na wsparcie w zakresie projektowania graficznego i copywritingu. Specjaliści ds. SEO opracowują listę trafnych słów kluczowych, które zostaną naturalnie wplecione w teksty. I kompleksowo zoptymalizują witrynę pod SEO.
Copywriterzy przygotowują merytoryczne i ciekawe treści. Dodatkowo optymalizują je pod kątem wyszukiwarek. Publikując wartościowe teksty:
- budujesz wizerunek eksperta w sieci,
- znajdziesz się wyżej w wynikach wyszukiwania,
- wyróżnisz się na konkurencyjnym rynku.
Agencja digitalowa udziela również wsparcia graficznego. Korzystając z jej usług, stworzysz rozpoznawalną markę. W ten sposób wzbudzisz większe zaufanie, co pomoże Ci zdobyć klientów. Kreatywni graficy mogą przygotować:
- slajdery,
- logo,
- banery reklamowe,
- prezentacje multimedialne,
- projekt stopki e-mail,
- i wiele innych.
Audyt SEO – podstawa pozycjonowania w agencji interaktywnej
Zastanawiasz się, czy warto powierzyć agencji interaktywnej działania SEO i SEM dla swojego sklepu online lub strony internetowej? Oczywiście, że tak! Profesjonalna agencja od marketingu internetowego wykona bezpłatny audyt, aby ustalić, czy witryna jest atrakcyjna dla wyszukiwarki i użytkowników. Specjaliści sprawdzą, jak Twoja firma wypada na tle konkurencji.
Doświadczona agencja interaktywna przeanalizuje też stronę pod kątem:
- słów kluczowych, na które wyświetla się sprawdzana strona,
- ruchu organicznego na przestrzeni czasu,
- profilu linków,
- szybkości ładowania się strony,
- struktury i nawigacji strony,
- optymalizacji metadanych,
- zawartości,
- i mnóstwa innych elementów ważnych dla działań SEM i SEO.
Audyt SEO pozwala ustalić, jakie działania przynoszą efekty, a co wymaga zmiany lub naprawy. Agencja marketingowa przygotuje raport, w którym wskaże kierunek rozwoju firmy. Oprócz tego profesjonaliści zamieszczą w nim plan zadań wykonania, zmierzających do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Agencja interaktywna i prowadzenie social mediów
Prowadzenie kont w mediach społecznościowych pomoże zbudować pozytywny wizerunek firmy, co wpływa na poprawę wyników sprzedaży. Aby jednak tak się stało, potrzebujesz skutecznej strategii. W jej przygotowaniu może Cię wesprzeć agencja reklamowa internetowa. Specjaliści opracowują harmonogram social media, a to zdecydowanie przyśpieszy i poprawi:
- planowanie działań,
- pisanie postów,
- publikację treści,
- komunikację z obserwatorami,
- płatne reklamy w social media.
Agencja interaktywna sprawdza, czy harmonogram działań w social media przynosi zamierzony efekt. Profesjonaliści wyciągają wnioski i wdrażają rozwiązania, mające na celu poprawę konwersji. Specjaliści poprowadzą konta zgodnie z aktualnymi trendami, celami i wartościami firmy. Ponadto agencja marketingowa zajmująca się marketingiem online śledzi wszystkie wzmianki na temat marki. Dzięki temu błyskawicznie reaguje na sytuacje kryzysowe i negatywne komentarze.
Należy podkreślić, że zajmuje się nie tylko obsługą profili społecznościowych, lecz także:
- publikacją reklam na Facebooku, Instagramie, Twitterze, czy Linkedinie,
- prowadzeniem kampanii SEM, w tym głównie Google Ads,
- copywritingiem do publikacji blogowych, poradnikowych oraz serwisów zewnętrznych,
- e-mail marketingiem.
Dobra agencja interaktywna podchodzi indywidualnie do każdego klienta, więc oferuje konsultacje, systematyczne audyty i dedykowane rozwiązania. Z jej pomocą zbudujesz wiarygodną markę, co wpłynie pozytywnie na wyniki sprzedażowe.