Facebook dla firm - dlaczego warto?

Facebook dla firm – dlaczego warto?

Warto przeczytać

Na pewno nikogo nie zdziwi twierdzenie, że Facebook stał się częścią życia milionów ludzi. Wielu nie wyobraża sobie świata bez postów, zdjęć i filmów publikowanych na tym portalu społecznościowym. Ze względu na szerokie grono użytkowników Facebooka, okazuje się, że prowadzenie na nim konta firmowego jest przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Zalet jest wiele, można wymienić tutaj: łatwość dotarcia do klientów z dopasowaną ofertą lub prezentacja jej osobom nie mającym wcześniejszej styczności z firmą.

Zalety konta firmowego na Facebooku

  • Facebook jest darmowy i nie musimy płacić za umieszczenie konta firmowego na tym portalu. Jednak kwestia zyskania popularności leży już w naszych rękach. Sami musimy zadbać, by treść prezentowana na koncie była atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy.
  • Konto na Facebooku pozwala skrócić dystans między klientem, a firmą. Dzięki temu budowany jest pozytywny wizerunek firmy w sieci. To przekłada się na wzrost zaufania i sympatii do przedsiębiorstwa.
  • Personalizowanie promocji. Facebook wie o swoich użytkownikach całkiem sporo. Zna ich wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, zainteresowania i inne dane. Dzięki nim przedsiębiorcy łatwiej jest dotrzeć z ofertą do właściwych odbiorców. Co więcej można sprawdzić do kogo dotarła reklama i jaki był jej efekt.
  • Nie bez znaczenia jest kontakt z klientami. Dzięki kontu na Facebook jest on szybszy i bardziej bezpośredni. Poprzez niego firma może szybciej zareagować na zaistniałe problemy.
  • Facebook udostępnia statystyki korzystania ze strony firmowej. Są w nich zapisane informacje o popularności treści zgromadzonych na stronie. Umożliwia to lepsze zaplanowanie kampanii reklamowej.
  • Wreszcie, prowadzenie firmowej strony na Facebooku poskutkuje zwiększeniem ruchu na stronie internetowej będącej własnością firmy. Zainteresowani ofertą klienci z pewnością będą chcieli dowiedzieć się więcej o firmie i jej właścicielach.

Zdecydowanie się opłaca

Jak wymieniono wyżej istnieje sporo zalet prowadzenia firmowej strony na Facebooku. Z pewnością początkujący będą mieli nieco pod górkę, ponieważ będą musieli nauczyć się tworzenia i zarządzania stroną firmową. Tutaj pomocą mogą okazać się artykuły internetowe lub e-booki, z których polecamy e-book pt. Facebook dla początkujących. Wyjaśnia on nieskomplikowanym językiem wszelkie zagadnienia związane z zakładaniem i prowadzeniem konta firmowego na Facebooku. Jeśli będziemy pamiętać o tym, by treści na koncie były wciąż aktualne, prowadzenie strony firmowej pozwoli zyskać stałe grono odbiorców, a przez to otworzy przed firmą szerokie możliwości rozwoju.

 

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments