http://www.konsolki.pl

Do zapłaty: 0zł

Newsletter ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA, BY NIE OMINĘŁA CIĘ ŻADNA PROMOCJA
Facebook Konsolki.pl POLUB NAS :)
REGULAMIN
 
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep Internetowy www.konsolki.pl prowadzony jest przez: "TORO" Grzegorz Rogala z siedzibą we Wrocławiu , ul.Piłsudskiego 28/30/1a (woj. dolnośląskie), NIP: 896-131-82-27 , Regon:020160455 Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. Gwarantujemy, że wszystkie produkty oferowane przez sklep pozbawione są wad prawnych i fizycznych.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok (sklep internetowy oraz e-mail). Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane w następnym dniu roboczym. Zamówienia złożone do godziny 13:00 postaramy się zrealizować i wysłać jeszcze w tym samym dniu.

Sklep Internetowy umożliwia następujące sposoby płatności:

a. Gotówką przy odbiorze towaru w sklepie b. Przedpłatą przelewem na konto. Dane do wpłaty klient uzyska po zakupie towaru. c. Płatność przy odbiorze kurierowi który dostarczy przesyłkę.

Czas realizacji każdego zamówienia wynosi zazwyczaj od 24 do 48 godzin. W sporadycznych przypadkach (złożone zamówienie sprzętowe czy zamówienie specjalne) czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do kilku dni, w takich przypadkach zawsze będziemy ustalać szczegóły indywidualnie z klientem drogą mailową lub telefoniczną.

W sporadycznych przypadkach, np. w przypadku braku towaru w magazynie, zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Czas dostawy to zazwyczaj 24 godziny od nadania paczki przez nasz sklep, wyjątek mogą stanowić mniejsze miejscowości, warunki pogodowe, lub inne czynniki niezależne od naszego sklepu.

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu oraz ceny kosztów wysyłki zawierają podatek VAT (są to ceny brutto).

Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon lub na życzenie fakturę VAT).

Wszystkie wymienione produkty i nazwy w sklepie Internetowym są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Firma "TORO" Grzegorz Rogala zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta, Nabywca zawierający umowę w Sklepie Internetowym ma prawo odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów bezpośredniego zwrotu towarów do Sklepu Internetowego, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Nabywcy o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli Nabywca wybrał sposób dostarczenia zwracanego towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Nabywcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez Nabywcę za pobraniem, zawierających zwracany towar.

Nabywca zobowiązany jest do przesłania wraz z towarem Oświadczenia o odstąpieniu umowy kupna towaru wskazując numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócona kwota za zwracane produkty na adres Sklepu Internetowego: konsolki.pl , ul. Piłsudskiego 28/30/1a, 50-033 Wrocław lub na adres e-mail: info@konsolki.pl . Sprzedawca niezwłocznie zwróci Nabywcy wszystkie dokonane przez niego płatności (płatność za towar + koszty wysyłki poniesione przy zakupie) i zrobi to nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Oświadczenia i zwracanego towaru. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, bez widocznych śladów użytkowania. Prawo zwrotu nie przysługuje do gier nowych, które zostały pozbawione oryginalnego opakowania (np. gry z których została ściągnięta oryginalna folia.). Prawo zwrotu nie przysługuje również w przypadku zamówień specjalnych przygotowanych specjalnie na życzenie Nabywcy, np. konsole do gier w podanej specyfikacji realizowane na zamówienie indywidualne czy zestawy, które zawierają dodatkowe treści zainstalowane na specjalne życzenie Nabywcy na dysk twardy konsoli oraz w przypadku treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. karty doładowujące do XBOX LIVE lub PLAYSTATION NETWORK), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Nabywcy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy, co niniejszym zostało uczynione. Reklamacje z tytułu rękojmi uwzględniane będą wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty został uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, chyba, że winę za powstanie uszkodzenia ponosi przewoźnik i okoliczność ta została udokumentowana spisaniem protokołu. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Nabywcy z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Opis procedury reklamacyjnej:

Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Sklepu Internetowego:konsolki.pl / ul. Piłsudskiego 28/30/1a, 50-033 Wrocław lub na adres e-mail: info@konsolki.pl . Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać dokładne dane Nabywcy, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i odpowie na nią wysyłając na podany przez Nabywcę adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Stan związania ofertą następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy.

W sprawach nieuregulowanych w regulaminie Sklepu Internetowego stosuje się regulamin oraz odpowiednie zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Ustawy KK, Ustawy KC, Ustawy DE.

Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany w/w regulaminu, a wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.
BESTSELLERY

Rise Of The Tomb Raider 20 Year Celebration / ps4 / playstation 4 /

Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii (Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration), to specjalne wydanie gry Rise of th...

135.00 99.00 zł
Kup teraz!